Uniwersytet E-commerce Shoper®

przedstawia wyjątkowe szkolenie dla właścicieli i działów marketingu e-sklepów:

E-commerce marketing w praktyce

czyli…
→ Google AdWords,
→ Google Analytics,
→ Pozycjonowanie,
→ Content Marketing.

Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zajmujesz się na co dzień jego promocją lub po prostu chcesz nauczyć się sprzedawać w internecie,

a my opowiemy Ci o tym, jak to wygląda w praktyce w 6 blokach:

SEO / Pozycjonowanie

Nauczymy Cię, jak skutecznie i bezpiecznie pozycjonować strony www. Poznasz narzędzia takie jak SemStorm, Majestic czy Ahrefs, dzięki którym będziesz mógł weryfikować efekty podejmowanych działań. Razem przeprowadzimy prosty audyt sklepu i wskażemy Ci, co działa dobrze, a co wymaga poprawy. Nie zostawimy Cię samego z problemem, tylko wskażemy, gdzie szukać rozwiązań.

Content Marketing

Nauczymy Cię, jak budować własne treści w internecie i wykorzystywać je do zwiększania sprzedaży w Twoim sklepie. Uświadomimy Ci, jak ważne jest posiadanie na stronie wartościowej treści. Zaprezentujemy Ci dobre przykłady Content Marketingu w praktyce oraz wyjaśnimy strategie takie jak Long Tail czy ZMOT. Zadbamy, abyś po szkoleniu sam potrafił dobrze promować swój sklep w internecie.

Google AdWords

Nauczymy Cię, jak reklamować się w internecie, aby osiągać satysfakcjonujące rezultaty. Poznasz zasady działania systemu Google AdWords oraz najważniejsze pojęcia takie jak: CPC, CTR, CR, Wynik Jakości. Wyjaśnimy Ci, jak poprawnie mierzyć i optymalizować wyniki, aby Twoja kampania reklamowa notowała regularny wzrost. Dodatkowo zdradzimy Ci, jak uniknąć 5 najczęściej popełnianych błędów przy tworzeniu swojej pierwszej kampanii.

Google Analytics

Nauczymy Cię, jak zainstalować i skonfigurować program Google Analytics. Wyjaśnimy Ci, dlaczego analityka internetowa jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się gałęzi e-marketingu, a także jak poprawnie analizować dane z Twoich kampanii. Zagłębimy się w to, jak tworzyć i interpretować raporty, abyś po ukończeniu szkolenia samodzielnie poradził sobie z programem.

Egzaminy Google

Nauczymy Cię, jak poradzić sobie z egzaminami Google na różnych poziomach zaawansowania. Pokażemy Ci przykładowe pytania i odpowiedzi oraz omówimy je wspólnie, abyś po szkoleniu mógł uzyskać stosowny certyfikat Google.

Facebook Ads

Nauczymy Cię, jak działa system FacebookAds oraz jak skutecznie wykorzystywać jego możliwości do promocji Twojego sklepu. Zdradzimy Ci nasze branżowe triki zwiększające skuteczność reklamy i ruch na fanpage'u. Wszystko to zaprezentujemy w kontekście Google Analytics, abyś mógł po ukończeniu szkolenia samodzielnie kontrolować wyniki Twoich kampanii.

Kiedy?

11 i 12 kwietnia 2016

Gdzie?

Warszawa

Dzień 1 (poniedziałek 11 kwietnia 2016)

  • Powitanie: Jak promować e-commerce
  • Wstęp do AdWords
  • Omówienie struktury konta
  • Pierwsza kampania PRAKTYKA
  • Tworzenie reklam, dobór słów kluczowych
  • Wstęp do Content Marketingu
  • Jak szukać inspiracji? PRAKTYKA
  • Wstęp do pozycjonowania
  • Skąd pozyskiwać linki
  • Jak wykonać prosty audyt strony PRAKTYKA
  • Pierwsza kampania w Facebook Ad
  • Optymalizacja kampanii PRAKTYKA
  • Omówienie typów kampanii

399 zł + VAT

Dzień 2 (wtorek 12 kwietnia 2016)

  • Powitanie: Zagadnienia zaawansowane
  • Google Analytics i konfiguracja PRAKTYKA
  • Śledzenie kampanii reklamowych PRAKTYKA
  • Przykłady nietypowych wdrożeń
  • Jak walczyć ze spamem w Analytics PRAKTYKA
  • Kampania w Zakupy Google PRAKTYKA
  • Optymalizacja kampanii Zakupy Google PRAKTYKA
  • Najlepsze praktyki w PLA
  • Zaawansowane strategie w AdWords
  • Reklama w GSP, GDN, YouTube
  • Optymalizacja kampanii PRAKTYKA

499 zł + VAT

Pakiet Dzień 1 + Dzień 2 (11 i 12 kwietnia 2016)

898 799 zł + VAT  - Oszczędzasz 99 zł! 

Uwaga - ceny obowiązują tylko do końca marca,
od 1.04 podnosimy cenę o 100zł

Cena obejmuje:

  • dzień pełny wiedzy praktycznej z minimalną dawką teorii
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • dostęp do Wi-Fi,
  • serwis kawowy: kawa, herbata, napoje, ciastka, kanapki,
  • pakiet gadżetów.

Czas trwania i miejsce szkolenia:

11 - 12 kwietnia 2016
(poniedziałek i wtorek)
godz. 9:30 – 18:00

Adgar Plaza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa

Prowadzący Szkolenie:

Tomasz Trósło

Od 5 lat zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy tekstowej i graficznej w AdWords. Współpracuje głównie z małymi i średnimi firmami doradzając, jak nie dać się pożreć konkurentom z kilkukrotnie większym budżetem. W ramach kampanii linków sponsorowanych odpowiada za przygotowanie strategii, wdrożenie kampanii oraz ciągłe prace optymalizacyjne. Działania te są prowadzone w oparciu o analizę danych na temat konwersji płynącychz Google Analytics. Interesuje się także tematami związanymi z użytecznością stron internetowych. Specjalizuje się w kampaniach AdWords dla małych i średnich firm oraz sklepów internetowych oraz firm B2B.

Krzysztof Marzec

"Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem certyfikowanym Trenerem Google AdWords, jednym z nielicznych wyróżnionym prowadzeniem elitarnych szkoleń w ramach Akademii Google AdWords. Z AdWords związany jestem niemal od samych początków systemu. Jestem praktykiem, specjalizuję się w audytowaniu kampanii i optymalizowaniu ich w celu przynoszenia wysokiego zwrotu z inwestycji. Prowadziłem szkolenia dedykowane dla firm - dużych agencji reklamowych, bezpośredniej konkurencji i działów SEO/SEM spółek giełdowych. Prowadziłem prelekcje na konferencjach branżowych i szkoleniach (m.in.: ShopCamp, Witajcie w Realu, Mobile Trends Conference, Cittru, UJ). Jako wykładowca prowadziłem przez dwa lata z rzędu przedmiot dotyczący e-marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Osobiście poprowadzę szkolenie dla Twojej firmy. Gwarantuję solidną dawkę wiedzy z zakresu SEM".

Krzysztof Wroński

"Jestem certyfikowanym specjalistą i trenerem Google AdWords. Od 2007 roku specjalizuję się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google. Prowadzę szkolenia z Google AdWords i Google Analytics, m.in. na Akademii Google Partners, WSB w Poznaniu i UE we Wrocławiu. Występuję również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing".

Krzysztof Marzec, Krzysztof Wroński i Tomasz Trzósło są Certyfikowanymi Trenerami Google AdWords.

"Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i potencjalnych reklamodawców AdWords, uruchomiliśmy program Certyfikowanych Trenerów AdWords (ang. Adwords Certified Trainers). Zakwalifikowani trenerzy zademonstrowali podczas procesu selekcji, że posiadają szeroką wiedzę produktową oraz wysokie umiejętności przygotowania i prowadzenia szkoleń. Dzięki temu będziesz mógł łatwo znaleźć trenera, który pomoże Tobie lub Twojej firmie wziąć udział w inspirujących szkoleniach oraz skutecznie zdobyć wiedzę na temat produktów Google i reklamy w internecie".