Szkolenia Analytics

Szkolenia Google Analytics prowadzone są na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym. Dla uporządkowania wiedzy zostało ono podzielone na cztery bloki tematyczne.

Zachęcamy do uczestnictwa w szkoleniu grupowym z Google Analytics prowadzonym przez Certyfikowanego Trenera Tomasza Trzósło!

Szkolenie składa się z 4 części.

Pierwsza z nich to konfiguracja konta Google Analytics – podczas szkolenia nauczysz się wyznaczać cele dla różnych kampanii, instalować Google Analytics, łączyć konta Google AdWords i Analytics oraz identyfikować KPI.

Kolejna część szkolenia wprowadzi Cię do analizowania danych pochodzących z Google Analytics. Certyfikowany Trener pokaże Ci od czego zacząć przy wyznaczaniu celów oraz przedstawi Ci podstawowe współczynniki, potrzebne do analityki internetowej.

Trzecia część szkolenia jest wprowadzeniem do remarketingu, który jest niezbędnym elementem każdej kampanii AdWords. Podczas szkolenia nauczysz się podstawowych zasad remarketingu w Google Analytics oraz instalacji kodów śledzących (konfiguracja Tag Manager).

W ostatniej części nauczysz się już tworzyć listy remarketingowe w Google Analytics, poznasz przykładowe kampanie remarketingowe oraz sam nauczysz się je tworzyć.

Szkolenia prowadzone przez Certyfikowanego Trenera są prowadzone w maksymalnie 8 osobowych grupach. Po odbyciu szkoleniu każdy z uczestników otrzyma certyfikat uczestnictwa.

Na szkolenie należy wziąć własny laptop. Minimalna ilość uczestników do przeprowadzenia szkolenia wynosi 4 osoby. W cenę wliczony jest catering (kawa, herbata, woda, ciastka bez ograniczeń + lunch).

Zachęcamy do udziału w szkoleniu!