Szkolenia AdWords

Kurs skierowany jest do różnych poziomów zaawansowania, zarówno do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Google AdWords, ale również dla tych, którzy chcą zoptymalizować swoje już istniejące kampanie. Szkolenie prowadzone jest przez certyfikowanego Trenera Google AdWords. Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny certyfikat ukończenia kursu.

W trakcie szkolenia z zakresu Google AdWords uczestnicy poznają teoretyczne (20% czasu szkolenia) zagadnienia dotyczące usługi, ale także mają szansę zobaczenia poruszanych kwestii w praktyce (80%). Omawiane zostają tajniki tworzenia kampanii różnych typów od reklam w wyszukiwarce, poprzez kampanie w sieci reklamowej czy wideo. Każda część kończy się przedstawieniem najczęściej popełniane błędów.

Uczestnicy poznają metody optymalizacji kampanii  w wyszukiwarkach.

Pamiętaj - zagadnienia dotyczące Google AdWords powinna znać chociaż jedna osoba w firmie - pokażemy Ci jak skutecznie optymalizować kampanie, by zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę.

Szkolenie AdWords dla początkujących

Blok 1 - Podstawy Adwords :

- Potencjał systemu reklamowego Adwords? - Podstawowe zasady Adwords (płatności, podział konta, ustawienia konta) - Co to jest aukcja i wynik jakości? - Płatności - modele płatności i rozliczeń - Jak wybrać dobre i dochodowe słowa kluczowe? - Perswazyjne teksty reklamowe podstawą do sukcesu w Adwords. - Interfejs systemu Adwords - Pierwsza kampania - przygotowanie pierwszej kampanii (Struktura konta, słowa kluczowe, teksty reklamowe) - Rozszerzenia reklam, ustawienia dodatkowe

Blok 2 - Podstawy - Sieć Reklamowa

- Co to jest Sieć Reklamowa Adwords - Sposoby kierowania reklam: tematy, zainteresowania, słowa kluczowe, miejsca docelowe - Formaty reklam w sieci reklamowej - Podstawy remarketingu - Planowanie kampanii na sieć reklamową - Podstawowe różnice między wyszukiwarką vs siecią reklamową - Optymalizacja kampanii prowadzonych w sieci reklamowej

Blok 3 - Podstawy - Optymalizacja kampanii Adwords

- Podstawowe metody optymalizacji na poziomie: - tekstów reklamowych, - słów kluczowych, - ustawień kampanii - budżetów słów, grup i kampanii - Optymalizacje z użyciem Google Analytics - Konwersje Adwords i Analytics w optymalizacji kampanii - Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej

Szkolenie AdWords dla zaawansowanych

 

Blok 1 - Analiza danych Adwords w Google Analytics

- Identyfikacja KPI,
- Wyznaczanie Celów dla różnych kampanii (Adwords, pozycjonowanie, banery, ofline)
- Instalacja Google Analytics
- Łączenie kont Adwords i Analytics
- Podstawowe współczynniki Google Analytics
- Cele Google Analytics - od czego zacząć
- Analiza danych - od raportów przez wnioski do zmian

 

Blok 2 - Średnio Zaawansowani - Remarketing w Google Adwords

- Remarketing - element niezbędny skutecznej kampanii
- Podstawowe zasady remarketingu w Analytics
- Instalacja kodów śledzących (Adwords i Analytics)
- Tworzenie list remarketingowych w Google Analytics
- Kampania remarketingowa w Adwords
- Przykłady efektywnych kampanii remarketingowych

 

Blok 3 - Analiza danych Adwords w Google Analytics 2

- Zaawansowane tagowanie reklam
- Wirtualne podstrony w Analytics
- Zdarzenia - co to jest i do czego używać.
- Testy A/B - czyli jak wybrać najlepszą wersję naszej strony
- Segmentacja użytkowników za pomocą Analytics
- Moduł e-commerce - dlaczego warto połączyć dane sprzedażowe z Google analytics

 

Blok 4 - Edytor Adwords w optymalizacji Kampanii

- Jak Edytor Adwords może skracać
- Zaawansowane filtrowanie danych
- Statystyki kampanii w edytorze adwords
- Zaawansowane zmiany stawek
- Zaawansowane zmiany w tekstach reklamowych
- Szybka przebudowa kampanii z edytorem Adwords