Szkolenia AdWords

Kurs skierowany jest do różnych poziomów zaawansowania, zarówno do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Google AdWords, ale również dla tych, którzy chcą zoptymalizować swoje już istniejące kampanie. Szkolenie prowadzone jest przez certyfikowanego Trenera Google AdWords. Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny certyfikat ukończenia kursu.

W trakcie szkolenia z zakresu Google AdWords uczestnicy poznają teoretyczne (20% czasu szkolenia) zagadnienia dotyczące usługi, ale także mają szansę zobaczenia poruszanych kwestii w praktyce (80%). Omawiane zostają tajniki tworzenia kampanii różnych typów od reklam w wyszukiwarce, poprzez kampanie w sieci reklamowej czy wideo. Każda część kończy się przedstawieniem najczęściej popełniane błędów.

Uczestnicy poznają metody optymalizacji kampanii  w wyszukiwarkach.

Pamiętaj - zagadnienia dotyczące Google AdWords powinna znać chociaż jedna osoba w firmie - pokażemy Ci jak skutecznie optymalizować kampanie, by zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę.

Szkolenie AdWords dla początkujących

  • Szkolenie, dla uporządkowania wiedzy zostało podzielone na trzy bloki tematyczne.
  • Podczas tego kursu poznasz potencjał reklamowy Google AdWords. Dowiesz się jakie obowiązują w nim reguły. Poruszony zostanie, między innymi, temat: rodzajów płatności rozliczeń, ustawień oraz podziału konta.
  • Szkolenie AdWords będzie zawierało omawianie problemów wynikających ze słów kluczowych.Prowadzący podpowie na jakiej podstawie należy je dobierać, by przyniosły zamierzony efekt.
  • Poznasz wszystkie istotne informacje na temat interfejsu systemu AdWords.
  • Zobaczysz jak przygotować pierwszą kampanię, jak rozszerzyć reklamy oraz poznasz dodatkowe ustawienia, które są niezbędne w tworzeniu skutecznej kampanii.
  • W czasie bloku o sieciach reklamowych dowiesz się czym jest w ogóle sieć reklamowa AdWords.
  • Poznasz metody kierowania reklam, oraz jakie formaty mogą one przybrać.
  • Przedstawione zostaną podstawy remarketingu.
  • Zobaczysz jak zaplanować kampanię na sieć reklamową.
  • Dowiesz się jakie są różnice między wyszukiwarką, a siecią reklamową.
  • Przekonasz się jak najlepiej udoskonalić kampanie prowadzone w sieci reklamowej.
  • Ostatnia część szkolenia dotycząca optymalizacji kampanii AdWords pokaże jakie są podstawowe metody udoskonaleń na poziomie tekstów, słów kluczowych, ustawień i grup kampanii oraz budżetu słów.
  • Przedstawione zostaną również optymalizacje z zastosowaniem Google Analytics, a także konwersje AdWords oraz Analytics w celu udoskonalenia kampanii.

Szkolenie AdWords dla zaawansowanych

  • Szkolenie, dla uporządkowania wiedzy, zostało podzielone na cztery bloki tematyczne.
  • Pierwszy blok uświadomi uczestnikom jakie są najczęstsze zachowania użytkowników w wyszukiwarkach oraz w Internecie.
  • Ponadto zostaną poruszone ważne kwestie, takie jak: wykorzystanie „długiego ogona”, rodzaje kampanii w wyszukiwarce, modele słów kluczowych, praktyczna konfiguracja konta, optymalizacja wyniku jakości.
  • Podczas drugiej części wyznaczone zostaną cele dla różnych kampanii, następnie kursanci zainstalują Google Analytics, by zobaczyć w jak łatwy sposób można połączyć tę usługę z kontem AdWords.
  • Przedstawione zostaną również fundamentalne współczynniki Analyticsa oraz początki pracy z tym programem.
  • W dalszej części szkolenia uczestnicy zapoznają się z pojęciem remarketingu, poznają jego główne zasady w Analytics oraz dowiedzą się jak utworzyć listy remarketignowe w owej usłudze. Ponadto zaprezentowana zostanie instalacja kodów śledzących. Pokazany zostanie również sposób na utworzenie kampanii remarketingowej w AdWords, a także, dla przykładu, prowadzący przedstawi najefektywniejsze kampanie remarketingowe.
  • Czwarty, a zarazem ostatni blok został poświęcony zagadnieniom związanym z Google AdWords Edytor. Kursanci dowiedzą się jak pomocny może on być podczas udoskonalania kampanii.
  • Ponadto poruszony zostanie problem filtrowania danych, statystyk kampanii oraz ich szybkich reorganizacji w edytorze, ale również zmiany stawek i modyfikacji tekstów reklamowych na poziomie zaawansowanym.