Prowadzenie Kampanii Google AdWords, Audyt SEO

Prowadzenie Kampanii AdWords

Jeśli szukasz ekspertów z dziedziny Google AdWords to świetnie trafiłeś.

Czy znasz dwie podstawowe zasady kampanii Google AdWords?

15 milionów potencjalnych klientów

Z linkami sponsorowanymi Google możesz docierać do ok 90% polskiego internetu – to ok 15 milionów potencjalnych klientów

Profesjonalna kampania może być tańsza

Konstrukcja systemu Google AdWords sprawia, że odpowiednio przygotowana i prowadzona kampania reklamowa może być nawet kilka razy tańsza niż kampania przygotowana nieprofesjonalnie

Jak wygląda prowadzenie kampanii AdWords?

Profesjonalnie przygotowana i skutecznie optymalizowana kampania AdWords jest gwarancją stabilnych zysków dla Twojej firmy.
Dołożymy wszelkich starań, aby kampania AdWords była dla Ciebie opłacalna.


Nasze działania rozpoczynamy od:

Poznania Twojej firmy 
i produktów

Analizy branży w której działasz

Badania stron konkurencji z którą przyjdzie nam walczyć

Wyznaczenia jasnych celów dla kampanii

Konfiguracji narzędzia analitycznego 
Google Analytics

Mierzenia konwersji 
i optymalizacja zwrotów 
z inwestycji

Jakie działania obejmuje miesięczna opłata?

System Google AdWords charakteryzuje się tym, że w kolejnych dniach, tygodniach czy miesiącach dobrze działająca kampania może przestać być skuteczna. Może być to spowodowane między innymi działaniami konkurencji. Kampania AdWords powinna być nieustannie optymalizowana, by nie dopuścić do spadku zwrotów z inwestycji.

W ramach opłaty gwarantujemy przede wszystkim:

  • Analizę danych z panelu AdWords i Google Analytics
  • Regularne uzupełnianie słów kluczowych oraz usuwanie mniej skutecznych słów
  • Zmiany struktury kampanii
  • Pracę nad możliwymi rozszerzeniami reklam AdWords
  • Systematyczne testowanie nowych tekstów reklamowych
  • Regularne optymalizacje stawki w oparciu o konwersje
  • Wprowadzanie nowych grup reklam i kampanii
Prowadzenie Kampanii AdWords

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów

Czy Twoja dotychczasowa kampania nie przynosiła zysków?

Powodów słabej skuteczności kampanii AdWords może być kilka. Prawdopodobnie menadżer konta AdWords nie miał wystarczającej wiedzy lub wystarczająco dużo czasu, na wykonanie koniecznych optymalizacji. W każdej kampanii można uzyskać wynik, który będzie zadowalający i generujący zyski. Jesteśmy w tej dziedzinie ekspertami. Wiemy doskonale jak dobierać słowa kluczowe, teksty reklamowe i jak optymalizować konto, aby kampania przynosiła zyski.

Prowadzenie Kampanii AdWords, Audyt

Nasze zasady działania

Aby nasza współpraca była jak najbardziej skuteczna i przynosiła obustronne korzyści wyznajemy dwie podstawowe zasady:

  • Konto AdWords jest Twoją własnością. W przypadku rezygnacji ze współpracy konto zostaje w Twoim posiadaniu. Statystyki i wiek konta mogą mieć bowiem wpływ na koszty kampanii.
  • Prosta umowa współpracy. Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeśli kampania przestaje być opłacalna, nie będziesz zobowiązany do ponoszenia kosztów przez kolejne pół roku. Rezygnujesz z zachowanie miesięcznego okresu wypowiedzenia i nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Koszty prowadzenia Kampanii AdWords

Koszt prowadzenia kampanii składa się z 3 podstawowych elementów

Koszt stworzenia 
i aktywacji kampanii

Przygotowanie 
i wdrożenie strategii mierzenia celów

Miesięczny koszt optymalizacji

Twoja kampania AdWords powinna być tworzona i zarządzana przez specjalistów

Nasze certyfikaty są gwarancją, że masz do czynienia z właściwymi ludźmi