Oferta Google Grants

Na czym polega Google Grants?

Program stworzony przez Google umożliwia organizacjom non-profit bezpłatne wyświetlanie reklam w sieci wyszukiwania. Fundacja może przeznaczyć na reklamę budżet 10 000 USD / miesięcznie. Oczywiście organizacja musi spełniać pewne wytyczne aby zakwalifikować się do programu. Szczegółowe informację na stronie: https://www.google.pl/intl/pl/grants/eligibility/. Jeżeli działasz w fundacji spełniającej podane wymagania to już dzisiaj zadbaj o możliwość reklamowania się za darmo w sieci wyszukiwania.

Proces kwalifikacji do programu Google Grants

Krok 1.

Początkowo należy zarejestrować się w programie Technologie.org.pl, aby uzyskać token weryfikacyjne. Szczegółowe informację dostępne na stronie: https://www.techsoup.pl/pl/item-details/534/najczesciej-zadawane-pytania-technologieorgpl

Krok 2.

Następnie rejestrujemy się bezpośrednio w Google for Nonprofits: https://www.google.com/intl/pl/nonprofits/. Przygotowujemy konto odpowiednie z zasadami dotyczącymi Google Grants. Istnieje przewodnik, który dokładnie opisuje jak należy przygotować takie konto Grantowe oraz na co szczególnie zwracać uwagę. Przewodnik znajdziecie pod linkiem: https://support.google.com/grants/answer/1689506?hl=pl&ref_topic=3500132.

Krok 3.

Jak mamy już utworzone konto zgodne z założeniami to pozostaje jedynie wysłać wniosek na stronie: https://www.google.com/nonprofits/account/u/0/signup?locality=pl . Warto początkowo stworzyć konto posiadające jedną kampanię a po akceptacji wprowadzać dodatkowe działanie. To znacznie przyspieszy cały proces. Google weryfikuje konto zazwyczaj w terminie 1-2 dni roboczych.

Krok 4.

Po akceptacji i przyznaniu dofinansowania uzupełniamy konto o dodatkowe kampanie i uruchamiamy działania. Teraz czeka nas ciągła optymalizacja konta tak aby było niezmienne zgodne z nowymi zasadami Google Grants.

Nasze działania

Kampania Google Grants funkcjonuje jak każda inna kampania skierowana na sieć wyszukiwania. Aby działała poprawnie, wykorzystywała dany budżet w sposób efektywny, niezbędna jest ciągła optymalizacja i bieżące działania związane z kampanią (m.in. wprowadzanie nowych słów kluczowych, reklam). Należy umiejętnie dobierać wszystkie elementy aby były zgodne z celami przedsiębiorstwa i zasadami Google Grants.

Nasz Zespół rzetelnie przygotowuje strukturę kampanii Grants, uwzględnia wszelkie wymagania Google, aby kampanie funkcjonowały poprawnie. Gdy kampania jest już aktywna zajmujemy się optymalizacją i wykorzystywaniem danego budżetu w sposób efektywny - podajemy też propozycje nowych kampanii, które po akceptacji wprowadzamy i testujemy. Przygotowujemy też cykliczne raporty zawierające najbardziej istotne dane.

Wymagania Google

Warto pamiętać, że kampania Google Grants, tak jak inne kampanie nie objęte programem Google wymaga ciągłej pracy i optymalizacji aby była skuteczna i realizowała cele. Szczególnie po wprowadzeniu przez Googla w 2018 roku nowych zasad, które w dużej mierze wpłyną na jakość kampanii Grants.

Teraz należy zwracać uwagę przede wszystkim na współczynnik CTR. Google wymaga, aby nie spadał poniżej poziomu 5%. Dodatkowo w kampani nie mogą znajdować się słowa z wynikiem jakości 2 i niżej. To tylko niektóre z wprowadzonych zasad, ale już te wytyczne pokazują, że wysoka jakość prowadzenia kampanii Grants staje się coraz ważniejsza dla Googla. Więcej na temat zasad w artykule: https://roiexperts.pl/blog/nowe-zasady-kampanii-ad-grants/.

Darmowa Wycena

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii Grants Pomożemy Ci skutecznie wykorzystać dostępny budżet reklamowy zgodnie z celami organizacji non-profit. Wypełnij formularz darmowej wyceny!