Analityka Internetowa - Cennik

Wdrożenie strategii mierzenia konwersji celów jest przede wszystkim uzależnione od wielkości strony internetowej, jej budowy i celów/zdarzeń jakie chcemy skonfigurować.

Uwaga: Poznanie potrzeb klienta i szczegółów działania, które należy wykonać są podstawą naszej wyceny.

Każdą wycenę sporządzamy w oparciu o brief reklamowy, który pozwala doprecyzować potrzeby i wymagania klientów.

Poznaj przykładowe ceny usług związanych z Analityką Internetową (ceny dla niewielkich stron firmowych ) :

przygotowanie strategii mierzenia celów – już od 200-400 zł

wdrożenie strategii za pomocą Google Tag Manager – już od 400-700 zł

konfiguracja zaawansowana (zdarzenia, wirtualne odsłony, filtry) – już od 500-700 zł

konfiguracja modułu e-commerce – od 250-600  zł

audyt konfiguracji analytics – od 500-800 zł

analiza danych wraz z wnioskami – od 1000 zł