Nie przegap – 5 dni ważnych marketingowo – WRZESIEŃ

3Komentarzy

Nie przegap – 5 dni ważnych marketingowo – WRZESIEŃ

Każdy miesiąc ma swoje dni, które możemy wykorzystać marketingowo. Dodatkowa reklama, promocja – mogą dać nam efekt świeżości, który w marketingu jest bardzo ważny.

Dobrze do takich dni przygotować się wcześniej – tak, aby zrobić dedykowaną podstronę na konkretny dzień. Opisujemy na co zwrócić uwagę we WRZEŚNIU.

Z cyklu dni ważne marketingowo – pora na WRZESIEŃ. Wrzesień to miesiąc, w którym kończą się wakacje i trzeba powrócić do codziennych obowiązków. W tym miesiącu dzieci wracają do szkoły.

We wrześniu, podobnie jak w sierpniu, nie ma bardzo ważnych świąt. Jednak możemy wymieniać kilka dni, które można wykorzystać marketingowo:

  • – 1 września Pierwszy Dzień Szkoły
  • – 9 września Międzynarodowy Dzień Urody
  • – 22 września Początek Astronomicznej Jesieni
  • – 27 września Światowy Dzień Turystyki
  • – 30 września Dzień Chłopaka

1 września – Pierwszy Dzień Roku Szkolnego

Co prawda przygotowania do początku roku szkolnego zaczynają się już w sierpniu, jednak niektórzy zostawiają sobie zakupy szkolne na ostatnią chwilę. Jest to dobry moment na rabaty i promocje wszystkich produktów szkolnych: piórników, zeszytów, kredek, plecaków, ale również odzieży i obuwia. itp. Z okazji powrotu do szkoły można zaoferować wiele różnych rabatów np.: „Kup 5 zeszytów, a szósty dostaniesz Gratis”, „Do każdego plecaka piórnik z wyposażeniem 50% taniej”, „Spiesz się – już wrzesień. Rabaty na artykuły szkolne!”. 

Powrót do szkoły jest tak naprawdę dobrym czasem na promocje wszystkich branży. Produkty szkolne, elektronika, odzież – wszystko jest potrzebne we wrześniu.

1. http://bardzolubie.pl/promocje/lidl/item/3140-lidl-gazetka-super-hiper-fajowy-powrot-do-szkoly
2. http://www.galeriaalius.pl/promocje/stylowy-powrot-do-szkoly-z-50-style/
3. http://shoppingnews.pl/powrot-do-szkoly-z-reporter-young

9 września Międzynarodowy Dzień Urody

Dzień Urody to bardzo dobra okazja na promocję produktów oraz usług kosmetycznych, usług fryzjerskich, ale również wszystkiego co jest powiązane z urodą np.: zajęć fitness, siłowni, kateringu dietetycznego, zdrowych produktów spożywczych. Dzień Urody można potraktować jako dobrą okazję do zaoferowania rabatu: „Dziś Dzień Urody – kup 2 dowolne kosmetyki, a 3 otrzymasz Gratis!”, „Zadbaj o siebie i skorzystaj z promocji na zabiegi – 20% rabatu z okazji Dnia Urody, sprawdź!”, „Dzień Urody zobowiązuje – zamów katering dietetyczny już dziś, a 1 dzień dostaniesz Gratis!”.

http://naobcasach.pl/specjalna-okazja-dla-czytelniczek-naobcasach-rabat-na-odzywki-do-rzes-realash/2/

22 września Początek Astronomicznej Jesieni

Początek Astronomicznej Jesieni kojarzy się z końcem wakacji i początkiem chłodniejszej pogody. Dni stają się coraz krótsze, coraz więcej czasu spędzamy w domu. Ludzie mają więcej czasu na rozwój zainteresowań, dlatego warto pomyśleć o promocji kursów językowych, zajęć dodatkowych lub szkoleń. Jesień to czas kiedy zazwyczaj więcej czytamy, warto zaoferować korzystne zniżki na książki i magazyny. 

27 września – Światowy Dzień Turystyki

Dzień Turystyki to idealny czas na promocję sklepów sprzedających artykuły i odzież turystyczną. Z okazji tego dnia warto przedstawić atrakcyjne rabaty np.: „Z okazji Dnia Turystyki rabat -30% na zakup potrzebnych do podróży akcesoriów”. Będzie to też dobry czas na zaoferowanie wyjazdów zorganizowanych w biurach podróży, np.: „Nie wahaj się i jedź z nami – korzystne zniżki z okazji Światowego Dnia Turystyki!„. To również świetna okazja do udzielenia rabatów na książki podróżnicze. oto przykładowa promocja wydawnictwa Bezdroża: 

http://www.promocjeksiazkowe.pl/bezdroza-promocja-2-1-swiatowy-dzien-turystyki/

oraz portalu Virtualo:

http://swiatczytnikow.pl/promocje-dnia-25-09-2015-national-geographic-erica-tartt-lc-poleca-to-tylko-dzieci-continuum/

30 września Dzień Chłopaka

Dzień Chłopaka to ważny dzień dla świata marketingu. Na tę okazję kupujemy wiele prezentów, upominków, gadżetów – pokazujemy swoim partnerom i kolegom, że o nich pamiętamy. To dobry czas na promocje:

  • – sklepów z gadżetami,
  • – sklepów z elektroniką,
  • – perfumerii,
  • – księgarni,
  • – sklepów z wyjątkowymi prezentami np. skok na bungee, skok ze spadochronem, paintball, survival itp.

Można zaoferować rabat z okazji Dnia Chłopaka, np. 30% taniej, dostawę gratis lub przygotować specjalną podstronę dedykowaną różnym pomysłom na gotowy prezent. Hasłem, które może zachęcić do zakupy będzie: „Pamiętaj o swoim Chłopaku! Kup mu prezent, użyj kodu CHŁOPAK30, a otrzymasz od nas zniżkę”, „Kup u nas prezent na Dzień Chłopaka, a Ty również otrzymasz od nas upominek!”. Przykłady promocji z okazji Dnia Chłopaka, firma odzieżowa Top Secret oraz portal publio.pl:

Wrzesień to dobry czas dla:

  • – sklepów z artykułami szkolnymi,
  • – sklepów z elektroniką,
  • – sklepów z kosmetykami,
  • – sklepów z gadżetami i upominkami,
  • – księgarni,
  • – perfumerii,
  • – biur podróży,
  • – sklepów turystycznych,
  • – siłowni.

Nie zapomnij o Wrześniu!

Zapraszamy do współpracy z nami.

O ROIExperts

Mały, zawsze zaangażowany zespół do zadań specjalnych. Od 6 lat działamy aktywnie na rynku reklamy w wyszukiwarce i social mediach przekuwając nasze doświadczenie w sukcesy naszych Klientów.

Poproś o darmową wycenę

Pomożemy Twojej firmie zaistnieć w internecie. Jesteśmy ekspertami z dziedziny SEM oraz SEO.

Świeża wiedza z Adwords, SEO i Analityki Internetowej przygotowana przez specjalistów marketingu online ROI Experts.
Zapraszamy do czytania bloga!

Kategorie

Archiwum

3Komentarzy
  1. Odpowiedz

    Dobry czas na działania marketingowe również dla hoteli – kończy się sezon, więc to nie Klienci biją się o miejsca w hotelach, tylko hotele biją się o Klientów

      • ROI Experts
      • 30 sierpnia 2017
      Odpowiedz

      Racja – w sumie coś o tym wiemy bo rzeczywiście klient zwiększył budżet na wrzesień nie dalej jak parę dni temu.

  2. Odpowiedz

    Dobre przypomnienie! Cały wrzesień jest dobry na reklamę przyborów do szkoły.

 

Zostaw Komentarz

Podziel się tym artykułem:

Więcej na naszym blogu

Zobacz wszystkie wpisy