Nowy format reklamy tekstowej w Google!

4Komentarzy

Zgodnie z zapowiedziami z konferencji z San Francisco Google zdecydował się na wprowadzenie nowego formatu reklamy tekstowej –  tzw. Rozszerzonej Reklamy Tekstowej (ETA). Nowe reklamy będą jeszcze lepiej widoczne, co jest niezwykle ważne, zwłaszcza w przypadku reklam w mobile.

Rozszerzone Reklamy Tekstowe (ETA) w porównaniu ze standardowymi, posiadają:

  • Dwa nagłówki/tytuły, które wyświetlają się obok siebie, a każdy z nich może liczyć po 30 znaków (zamiast 25!). Nagłówki oddzielone są od siebie myślnikiem, a ich część, dopasowując się do ekranu urządzenia mobilnego, może przechodzić do drugiego wiersza tak, aby całość była czytelna dla użytkownika.
  • Jedną linię tekstu z 80 znakami, zamiast dwóch po 35 znaków, jak w przypadku standardowej reklamy tekstowej. Ma to służyć lepszemu dopasowaniu tekstu do urządzeń mobilnych.
  • Wyświetlany adres URL, który jest oparty na adresie końcowego URL. Dzięki temu masz możliwość utworzenia widocznej ścieżki URL, bez wpisywania wyświetlanego adresu URL. AdWords po prostu sam użyje domeny końcowego URL, a Ty opcjonalnie będziesz mógł dodać do niej jeszcze dwie pola ścieżki i poinformować użytkownika, gdzie trafi po kliknięciu w reklamę.

Oto jak będą wyglądać nowe reklamy tekstowe (zrzut z interfejsu AdWords):

Rozszerzone Reklamy Tekstowe

Wprowadzony przez Google, nowy format reklamy tekstowej ETA jest zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki temu reklamy będą nie tylko lepsze w odbiorze dla użytkowników mobile, ale także i wygodniejsze do tworzenia, ponieważ dają możliwość ich podglądu zarówno w formacie na komputery, jak i na komórki. Tym samym link sponsorowany upodobnił się jeszcze bardziej do tradycyjnego linku z wyników organicznych.

Rozszerzone Reklamy Tekstowe będą dostępne oczywiście zarówno na komputery stacjonarne jak również i na urządzenia przenośne w AdWords oraz AdWords Express.

 

Tomasz Trzósło - Specjalista SEM, Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. W branży od 2008 roku. Na co dzień optymalizuje kampanie Adwords, analizuje statystyki w Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelengent (Internetowe Rewolucje Googla) , Szkoleniowiec (między innymi Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia) , Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim.

O ROIExperts

Mały, zawsze zaangażowany zespół do zadań specjalnych. Od 6 lat działamy aktywnie na rynku reklamy w wyszukiwarce i social mediach przekuwając nasze doświadczenie w sukcesy naszych Klientów.

Poproś o darmową wycenę

Pomożemy Twojej firmie zaistnieć w internecie. Jesteśmy ekspertami z dziedziny SEM oraz SEO.

Świeża wiedza z Adwords, SEO i Analityki Internetowej przygotowana przez specjalistów marketingu online ROI Experts.
Zapraszamy do czytania bloga!

Kategorie

Archiwum

4Komentarzy
    • LemOnka
    • 8 sierpnia 2016
    Odpowiedz

    Jeszcze nie miałam okazji korzystać, ale w najbliższym czasie planuję je wypróbować no i zobaczymy jak się sprawdzą!

      • Angelika Grabowska
      • 8 sierpnia 2016
      Odpowiedz

      Jasne, spróbować zawsze warto, tym bardziej, że zapowiadają się obiecująco:)

    • adam
    • 1 sierpnia 2016
    Odpowiedz

    wow – duża zmiana a co za tym idzie trzeba będzie przebudować całe kampanie… Ale czego się nie robi dla klientów 😛

      • semkonsultant
      • 1 sierpnia 2016
      Odpowiedz

      Zgadza się – już testujemy nowe rozwiązanie i trzeba przyznać że zmiana może mocno zamieszać w wynikach.

 

Zostaw Komentarz

Podziel się tym artykułem:

Więcej na naszym blogu

Zobacz wszystkie wpisy