Google żegna się z formatem Flash

Brak Komentarzy

Od 30 czerwca nie ma już możliwości przesyłania do AdWords reklam displayowych, które zostały utworzone w formacie Flash. Z informacji firmy wynika natomiast, że reklamy we Flashu mają całkowicie zniknąć od 2017 roku. Oznacza to, że do końca tego roku reklamy, które zostały już utworzone i przesłane w formacie Flash będą jeszcze nadal wyświetlane.

Google zaleca przejście z reklam Flash na format HTML5.  Pomocne przy tym mogą być dwa bezpłatne narzędzia. Do wyboru mamy  Google Wed Designer do tworzenia reklam w sieci reklamowej Google w formacie HTML5 lub też Galerię reklam AdWords, dzięki której skorzystać możemy z dostępnych już szablonów.

Od 30 czerwca nie ma możliwości przesyłania do AdWords reklam displayowych w formacie Flash

Szczegółowe informacje na temat zmian wprowadzonych przez Google oraz tego jak sobie z nimi poradzić znajdziesz tutaj.

Tomasz Trzósło - Specjalista SEM, Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. W branży od 2008 roku. Na co dzień optymalizuje kampanie Adwords, analizuje statystyki w Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelengent (Internetowe Rewolucje Googla) , Szkoleniowiec (między innymi Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia) , Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim.

O ROIExperts

Mały, zawsze zaangażowany zespół do zadań specjalnych. Od 6 lat działamy aktywnie na rynku reklamy w wyszukiwarce i social mediach przekuwając nasze doświadczenie w sukcesy naszych Klientów.

Poproś o darmową wycenę

Pomożemy Twojej firmie zaistnieć w internecie. Jesteśmy ekspertami z dziedziny SEM oraz SEO.

Świeża wiedza z Adwords, SEO i Analityki Internetowej przygotowana przez specjalistów marketingu online ROI Experts.
Zapraszamy do czytania bloga!

Kategorie

Archiwum

Brak Komentarzy
 

Zostaw Komentarz

Podziel się tym artykułem:

Więcej na naszym blogu

Zobacz wszystkie wpisy