Val di Sole

Na początku grudnia 2016 nawiązaliśmy współpracę z firmą Real Web koordynującą działania reklamowe dla Val di Sole w różnych krajach i przygotowaliśmy strategię działań na rynku polskim.
Po uzgodnieniu założeń zbudowaliśmy konto AdWords i przetłumaczaliśmy klientowi na język polski atuty reklamowe, które powinien wyeksponować w banerach graficznych.

Nasze kampanie Google AdWords, dzięki regularnej optymalizacji pomogły obniżyć średni koszt za jedno kliknięcie w roku 2016 do 1,49 zł, z 2,23 zł w roku 2015. Pomimo niższych stawek za kliknięcie, reklamy Ballyvesey wyświetlane są wyżej, na średnich pozycjach 1,2 w 2016 (1,6 w roku 2015).

Nasze działania optymalizacyjne przyczyniały się do regularnego wzrostu wysłanych zapytań, który swoje apogeum osiągnął pod koniec marca. W zależności od części sezonu reklamy były kierowane na różniące się od siebie ceną i warunkami zakwaterowania dedykowane oferty. Między innymi dzięki temu mogliśmy zachęcać coraz więcej osób do skorzystania z oferty, nie inwestując dodatkowych środków.

Początek roku 2017 i uruchomienie nowej strony www pozwala także zwiększyć współczynnik konwersji z AdWords o 10%. Nowa strona internetowa pomogła pomogła przedłużyć czas wizyty użytkownika o ponad 1 minutę. Ponadto, współczynnik odrzuceń strony spadł o 10%.

 

Cele

- wypromowanie ośrodka Val di Sole na polskim rynku,
- wygenerowanie jak największej liczby zapytań ofertowych.

Czas Trwania

grudzień 2016 – marzec 2017

Działania

Stworzyliśmy na koncie 15 kampanii - 10 w sieci wyszukiwania i 5 w sieci reklamowej, z czego 3 w ramach remarketingu.
Nacisk na sieć wyszukiwania nie był przypadkowy, ponieważ od samego początku skupiliśmy się na generowaniu jak największej liczby zapytań.
Grudzień był już okresem wzmożonego zainteresowania wyjazdami narciarskimi, dlatego dużą część budżetu skoncentrowaliśmy wokół remarketingu, podążając za tymi, którzy odwiedzili już stronę www.

W ramach regularnych optymalizacji pracowaliśmy m.in. nad:
- odpowiednim podziałem na kampanie (łącznie 15),
- rozsądnym rozłożeniem budżetu w zależności od osiąganych wyników,
- wydzieleniem trafnych grup reklam (łącznie 84),
- kierowaniem reklam do Polaków w różnych częściach świata,
- doborem słów kluczowych i wykluczeń (ponad 1000),
- dedykowanymi tekstami reklamowymi w zależności od części sezonu,
- analizą testowanych formatów reklam i wyborem najskuteczniejszych
(tekstowe, statyczne graficzne, graficzne HTML, elastyczne).

Rozwijaj swój biznes razem z nami

Nasze Case Studies