Ok Bus

Ok Bus jest firmą, która wywodzi się z firmy Modlinbus. Współpracę rozpoczęliśmy z firmą Modlinbus i ze względu na dobrą współpracę i osiągane wyniki zostaliśmy wybrani również do wprowadzenia na rynek firmy Ok Bus.

Na przestrzeni niespełna roku zdecydowanie poprawiliśmy takie parametry jak średni koszt konwersji (ponad 45%), koszt pozyskania transakcji (około 30%).

Obniżyliśmy również koszt kliknięcia dzięki remarketingowi w sieci wyszukiwania (RLSA). Dzięki temu mogliśmy pozyskać więcej potencjalnych klientów mieszcząc się w budżecie określonym przez klienta.

Duży wpływ na nowych klientów miały promocje na zakup pierwszego biletu. Dzięki temu nowi użytkownicy zapisywali się do listy mailingowej oraz remarketingowej. Pozwalało to w późniejszym czasie kierować spersonalizowane reklamy, które skłaniały użytkowników do konwersji.

Dla klienta najważniejszym wyznacznikiem była liczba sprzedanych biletów. Od samego początku widać zdecydowany wzrost sprzedaży z miesiąca na miesiąc. Miała na to wpływ działająca przez cały okres kampania AdWords oraz prace prowadzone w zakresie SEO.

 

Cele

- wprowadzenie na rynek nowego przewoźnika,
- wygenerowanie jak największej liczby kupionych biletów.

Czas Trwania

Kwiecień 2016 - obecnie

Działania

Stworzyliśmy na koncie AdWords kampanie w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google.
Początkowo skupiliśmy się na promocji wszystkich tras obsługiwanych przez przewoźnika.
Następnie rozbudowaliśmy kampanię o remarketing tradycyjny oraz remarketing w sieci wyszukiwania. Po pewnym czasie również zrezygnowaliśmy z promowania niektórych kierunków i skupiliśmy się na tych generujących największe przychody.

W ramach regularnych optymalizacji pracowaliśmy m.in. nad:
- odpowiednim podziałem na kampanie (łącznie ponad 30),
- rozsądnym rozłożeniem budżetu w zależności od skuteczności,
- wydzieleniem trafnych grup reklam ,
- doborem słów kluczowych i wykluczeń (około 7700),
- dedykowanymi tekstami reklamowymi na różne okazje
- analizą i wykorzystaniem najskuteczniejszych landing pagów,
- testowaniem różnych typów kampanii oraz dodawaniem nowości (demografia, rozszerzenia wiadomości, ETA).

Opinia Klienta

Rekomendujemy Pana Tomasza Trzósło jako osobę niezmiernie kompetentną i pomocną. Pan Tomasz jest prawdziwym specjalistą w sprawach Google AdWords. Dzięki zaawansowanej konfiguracji Google Analytics możliwe było dokładne mierzenie efektów kampanii, co pomagało w jej prowadzeniu i optymalizacji.

Rozwijaj swój biznes razem z nami

Nasze Case Studies