ModlinBus

Przyjemność podróżowania to w tym przypadku nie pusty slogan. WiFi w autobusach, skórzane fotele czy tablety w siedzeniach - wszystko pomyślane, tak aby podróżowanie ModlinBus było czystą przyjemnością.

 

Wyzwanie

Rozbudować stronę www tak aby nadążała za trendami i potrzebami kampanii AdWords, tak aby nadążała za rozwojem firmy.

Rozwiązanie

Po roku prowadzenia kampanii AdWords oraz pozycjonowania organicznego na ponad 100 słów kluczowych okazało się, że strona www jest barierą utrudniającą rozwój firmy. Współnie z klientem postanowiliśmy stworzyć coś nowego, świeżego pasującego do wizerunku młodej, rozwijającej się firmy. Ważne było także żeby zmiana strony nie wpłynęła negatywnie na sprzedaż biletów przez interenet i działania SEO prowadzone z sukcesami od roku.

Rozpoczęliśmy od obszernej analizy statystyk Analytics zebranych przez 2 lata działalności i dokładnego opisu grupy docelowej, do której będziemy projektować. Następnym krokiem było przygotowanie makiet funkcjonalnych, które dyskutowaliśmy przez kolejne tygodnie. Na ostatnim kroku do akcji wkroczył grafik, który nadał makietom aktualny wygląd.

Efekty

Wzrost ruchu z SEO po pierwszych dwóch miesiącach od startu nowej strony o 25%. 
Wzrost liczby transakcji o 5% w stosunku do poprzedniego roku.

25 widoków UXpin

5 przebadanych użytkowników

10 zaplanowanych testów na kolejne miesiące

Opinia Klienta

Dzięki zaawansowanej konfiguracji Google Analytics (między innymi cele, zdarzenia, moduł ecommerce) możliwe było dokładne mierzenie efektów kampanii, co pomagało w jej prowadzeniu i optymalizacji.

Rozwijaj swój biznes razem z nami

Nasze Case Studies