FISZKI

Wydawnictwo cztery głowy i sklep Fiszki.pl to nowoczesne wydawnictwo promujące rewolucyjną metodę nauki języków przez fiszki. Łatwa i super skuteczna metoda nauki języka.

 

Wyzwanie

Zwiększyć ROI z kanału Adwords w sklepie internetowym Fiszki.pl

Rozwiązanie

Do tematu podeszliśmy dwuetapowo:
a) Dodatkowa konfiguracja analytics obejmująca między innymi dokładniejsze zliczanie mikrokonwersji wg których miały być oceniane kampanie w sieci reklamowej I kampanie nie brandowe.
b) Całkowita przebudowa struktury kampanii adwords wraz z lepszym dopasowaniem tekstów reklamowych do wyszukiwanych fraz przez klientów
c) stworzenie strony (LP) metoda na którą byli kierowani użytkownicy którzy po raz pierwszy zapoznawali się z produktem. Dodatkowo na początku współpracy został przeprowadzony Audyt SEO/UX pokazujący najważniejsze obszary do poprawy na stronie www.

Efekty

Zmniejszenie współczynnika odrzuceń z Adwords – o ponad 80% w stosunku do 2013 i o 120% w stosunku do 2015
Zwiększenie współczynnika konwersji o 98% w stosunku do 2013 roku z AdWords
Zwiększenie liczby transakcji z Adwords o ponad 70%
Podwojenie Przychodów z transakcji Adwords w stosunku do 2013 roku

130 przetestowanych kampanii

100 stron aduytów ze wskazówkami UX/SEO do strony

3 lata ciągłej współpracy

Opinia Klienta

Współpraca rozpoczęła się od dokładnego poznania profilu działalności firmy oraz audytu aktualnych działań SEM/SEO. Po wdrożeniu zaleceń nastąpiła zdecydowana poprawa wyników sprzedażowych sklepu, co zaowocowało kontynuacją współpracy przy dalszej optymalizacji kampanii.

Rozwijaj swój biznes razem z nami

Nasze Case Studies