Baby Box

 

Niniejsze case study stanowi podsumowanie współpracy ze sklepem Baby-Box.pl, zajmującą się sprzedażą okolicznościowych ubranek dla dzieci na chrzest oraz komunię.

Zilustrowane zostały: cel, czas trwania, podjęte działania, wyniki oraz referencje.

W case study pominięto szczegółowe dane dotyczące sprzedaży z uwagi na ochronę interesów Klienta i umowę o poufności.

Case study jest przykładem schematu działania firmy ROIEXPERTS, jednak nie wyczerpuje pełnej oferty firmy.

Dziękujemy naszemu Klientowi za zgodę na opublikowanie niniejszego case study.

 

Cel

Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym Baby-Box.pl jak również sprzedaży w sklepie stacjonarnym w Krakowie.

Czas trwania

listopad 2015 r. – październik 2016 r. 

Nasza współpraca

Współpracę z rozpoczęliśmy w maju. Po zapoznaniu się z ofertą usług Klienta i biorąc pod uwagę Jego oczekiwania, przedstawiliśmy naszą wizję kampanii AdWords. Po jej zaakceptowaniu przystąpiliśmy do działania.

Działania

Stworzenie oraz prowadzenie kampanii AdWords w sieci wyszukiwania, które obejmowały: dobór słów kluczowych, utworzenie kilku kampanii wraz z grupami reklam podzielonymi tematycznie, stworzenie reklam tekstowych wraz z rozszerzeniami reklam, systematyczna analiza i optymalizacja konta.
Oprócz kampanii w sieci wyszukiwania, prowadzona jest reklama remarketingowa opierająca się o reklamy graficzne oraz tekstowe.
Dodatkowo, na koncie została utworzona kampania produktowa (Product Listing Ads), która w analizowanym okresie pozwoliła wygenerować 27,09% przychodów.

Wyniki

  • Sprzedaż w sklepie internetowym Baby-Box.pl zwiększyła się o 600% od stycznia 2015 do września 2016.
  • Ruch z Google AdWords wygenerował w analizowanym okresie 45,73% całkowitych przychodów w sklepie internetowym Baby-Box.pl

Opinia Klienta

Firma ROI Experts z wyjątkowo profesjonalnie podeszła do współpracy z nami. Z niebywałą precyzją i zaangażowaniem rozpoczęli prowadzenie kampanii linków sponsorowanych naszej strony internetowej. Zanim rozpoczęliśmy współpracę z ROI Experts zastanawialiśmy się czy nie zamknąć sklepu – teraz zaczynamy szukać nowych pracowników.

Rozwijaj swój biznes razem z nami

Nasze Case Studies