Kampanie Adwords

Jeżeli dotarłeś tutaj zakładamy, że znasz 2 podstawowe kwestie dotyczące reklamy Adwords:

  • Z linkami sponsorowanymi google możesz docierać do ok 90% polskiego internetu – to ok 15 milionów potencjalnych klientów
  • Konstrukcja systemu Adwords sprawia że dobrze przygotowana kampania może być kilka razy tańsza niż kampania przygotowana nieprofesjonalnie  

Te dwie kwestie pokazują potencjał systemu Google i konieczność żeby kampania była tworzona i zarządzana przez specjalistów (Sprawdź że masz do czynienia z właściwymi ludźmi w dziale Certyfikaty)

Jak Działamy z kampaniami Adwords?

Dobrze przygotowana i optymalizowana kampania Adwords przynosi stabilne zyski dla Twojej firmy. Aby tak było trzeba odpowiednio przygotować kampanię. Każde zlecenie rozpoczynamy od:

  • Poznania Twojej firmy i produktów
  • Analizy branży w której działasz
  • Badania stron konkurencji z którą przyjdzie nam walczyć
  • Wyznaczenia jasnych celów dla kampanii
  • Konfiguracji narzędzia analitycznego Google Analytics

Bez powyższych kroków osiągnięcie zwrotu z inwestycji będzie utrudnione. Każda kampania oprócz użytkownika musi przynosić zysk, który mierzymy za pomocą konwersji (pożądanych działań, które ma wykonać na naszej stronie użytkownik i które gwarantuje nam zysk).

Mierzenie konwersji, zmniejszanie ich kosztu i optymalizacja strony www tak, żeby klienci częściej dokonywali konwersji to trzy podstawowe kroki prowadzące do sukcesu w biznesie internetowym.

Co robimy w ramach miesięcznej opłaty?

Specyfika Aukcji  Adwords powoduje, że w kolejnych dniach, tygodniach czy miesiącach dobrze działająca kampania może przestać być skuteczna, na skutek działań konkurentów. Aby tego uniknąć należy ciągle dbać o kampanię odpowiadając na działania konkurencji.

W ramach miesięcznej opłaty za prowadzenie kampanii (przykładowe 7 czynników – w rzeczywistości robimy wiele więcej ):

  • Analizujmy dane z panelu Adwords  i Analytics
  • Dodajmy nowe słowa, rezygnujemy z mniej skutecznych
  • Zmieniamy strukturę kampanii
  • Pracujemy nad rozszerzeniami reklam
  • Testujemy nowe teksty reklamowe
  • Optymalizujemy stawki w oparciu o konwersje
  • Wprowadzamy nowe kampanie, grupy reklam

Poza tym jesteśmy na bieżąco z nowościami, które wprowadza google – tak, żeby możliwie szybko do Twojego konta adaptować nowe możliwości systemu Adwords.

Twoja kampania PPC nie przynosiła zysków?

Powodów może być kilka, a najprawdopodobniej osoba zajmująca się kampanią nie miała wystarczającej wiedzy lub wystarczająco dużo czasu, na wykonanie powyższych czynności. Z każdej kampanii da się wyciągnąć coś, co będzie przynosić zyski – potrzeba jednak czasu i eksperymentów, żeby wybrać optymalne słowa, teksty reklamowe i ustawienia, przy których kampania będzie przynosić maksymalny zwrot z inwestycji.

Dwie dodatkowe zasady

Działamy według przejrzystych reguł – tak aby nasza współpraca była maksymalnie skuteczna i przynosiła obustronne korzyści.

Po pierwsze zawsze jesteś właścicielem konta, na którym prowadzimy kampanię – jeżeli uznasz że kończymy współpracę konto zostaje w Twoim posiadaniu. To bardzo ważne bo statystyki kampanii i wiek konta mają spory wpływ na koszty kampanii.

Druga zasada to prosta umowa na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeżeli kampania przestanie się opłacać nie musisz jej ciągnąć przez kolejne pół roku – zwyczajnie rezygnujesz z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, nie ponosząc dodatkowych kosztów.

Koszty

Koszt kampanii składa się z 3 podstawowych części (więcej o cenach w dziale Cenniki):

  • Kosztu stworzenia i aktywacji kampanii 
  • Przygotowania i wdrożenia strategii mierzenia celów
  • Miesięczny Koszt optymalizacji  

Jesteśmy świadomi, że znajdą się osoby robiące „całość” w cenie 99 zł. Tego typu działania w większości powodują znaczące straty (droższe koszty kliknięcia, wiele kliknięć od użytkowników nie zainteresowanych ofertą etc) dla Twojej firmy.

Zamów bezpłatną wycenę kampanii AdWords dla twojej strony lub zobacz przykładowe ceny.