Google żegna się z formatem Flash

Brak Komentarzy

Od 30 czerwca nie ma już możliwości przesyłania do AdWords reklam displayowych, które zostały utworzone w formacie Flash. Z informacji firmy wynika natomiast, że reklamy we Flashu mają całkowicie zniknąć od 2017 roku. Oznacza to, że do końca tego roku reklamy, które zostały już utworzone i przesłane w formacie Flash będą jeszcze nadal wyświetlane.

Google zaleca przejście z reklam Flash na format HTML5.  Pomocne przy tym mogą być dwa bezpłatne narzędzia. Do wyboru mamy  Google Wed Designer do tworzenia reklam w sieci reklamowej Google w formacie HTML5 lub też Galerię reklam AdWords, dzięki której skorzystać możemy z dostępnych już szablonów.

Od 30 czerwca nie ma możliwości przesyłania do AdWords reklam displayowych w formacie Flash

Szczegółowe informacje na temat zmian wprowadzonych przez Google oraz tego jak sobie z nimi poradzić znajdziesz tutaj.

Tomasz Trzósło - Specjalista SEM, Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. W branży od 2008 roku. Na co dzień optymalizuje kampanie Adwords, analizuje statystyki w Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelengent (Internetowe Rewolucje Googla) , Szkoleniowiec (między innymi Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia) , Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim.

O ROIExperts

Mały, zawsze zaangażowany zespół do zadań specjalnych. Od 6 lat działamy aktywnie na rynku reklamy w wyszukiwarce i social mediach przekuwając nasze doświadczenie w sukcesy naszych Klientów.

Poproś o darmową wycenę

Pomożemy Twojej firmie zaistnieć w internecie. Jesteśmy ekspertami z dziedziny SEM oraz SEO.

Świeża wiedza z Adwords, SEO i Analityki Internetowej przygotowana przez specjalistów marketingu online ROI Experts.
Zapraszamy do czytania bloga!

Archiwum

Zostaw nam swojego maila

Tylko wartościowe treści, nie spamujemy!
Brak Komentarzy
 

Zostaw Komentarz

Podziel się tym artykułem:

Więcej na naszym blogu

Zobacz wszystkie wpisy